luni, 17 noiembrie 2008

Amintiri !

Va aduceti aminte cand erati pustoaice/pusti ? Haha. Eu mi-am adus aminte cum eram fan Andre si 3SE .Le stiam melodiile si aveam multe articole cu ei . Sau cand aveam oracole si raspundeam la intrebari de genul : cum e baiatul ideal pentru tine ? Doamne.. ce copii . Era frumos. Eram mici , haiosi ,draguti si naivi. Pf . Imi e dor de vremurile cand eram o copila ,imi e dor de momentele frumoase . Am atatea amintiri frumoase ..alaturi de persoane care imi lipsesc atat de mult. Imi e dor de ei . Acum 2 zile am visat ca vizitam o fosta prietena. Eram atat de fericite cand ne-am revazut. Defapt , in vis era exact ca acum 1-2 ani : ma duceam la ea si ma intampina zambid la usa, langa ea era mama ei care ii spunea ca ce bine ii pare ca ma vede. Parca niciodata nu am constientizat fericirea pe care o simteam cand ne intalneam... Asa e mereu, acum cand imi e dor , cand deja am pierdut acestea , pretuiesc amintirile mai mult decat pretuiam orice in acele momente . Ah, iar ma intristez cand ma gandesc la asta... Poate pentru multi e mai bine sa lase trecutul in urma , insa eu sunt fericita cand imi aduc aminte de clipele trecute, fie triste fie vesele. Trecutul face parte din mine si niciodata nu il voi lasa deoparte.

2 comentarii:

Anonim spunea...

da maaa. si mie mi-e dor d tot.dar...abia acum ne dam seama cat de frumos era atunci si poate ca nu va mai fi asa.poate va fi mai frumos.:).mi-au dat lacrimile.si ce?:)).hai adio."labara".(ba ce mici eram intr-a 9-a.si ce poze ne faceam:))).

MissSunshine spunea...

:))) uite un clip care pe mine una,m-a amuzat :))