joi, 20 noiembrie 2008

Stari

Sunt la prag. Pragul dintre pace si razboi, dintre odihna si oboseala, dintre placut si neplacut. Sti cum e sa fi calm ? Dar nervos?. Pai asa sunt eu . Eu intre toate acestea . Ma invart in jurul unor fapte pe care le tratez indiferent.Sau nu .

Azi am incercat sa o calmez pe Ruuca din disperarea aia " daca se intampla ceva... e vina mea ! " . Nu va mai consumati atat pentru nimic. De la o piedica nevinovata .. la o ditamai cearta : director , politie . AIUREA !

Mai e putin si luam vacanta . Ce frumos. Abia astept sa ninga.Dar daca stau sa ma gandesc la tentativele de bulgari in fata mea.. nu mai imi place.

Sunt fericita. Chiar sunt. Asa cred in momentul asta. Ma gandesc la excursia pe care avem de gand sa o facem la anu, in februarie. Cred ca o sa fie super.

Imi e somn. Da...doar foarte tarziu scriu pe blog ceea ce face imposibil sa nu exprim si aceasta stare a mea. Sper sa visez frumos.

Niciun comentariu: