luni, 17 noiembrie 2008

Pe ritmuri de ...


Fericire... Eram in autobuz , mi-am bagat castile in urechi si am pus muzica . Cand am coborat din autobuz, a inceput melodia " Te provoc" si peste vreo 10 secunde , mergand linistita , gandindu-ma la ploaia care ma uda si aranjadu-mi fesul , mi-a venit pur si simplu ideea ca ceea ce mi se intampla mie in momentul acela poate fi filmat. Ma simteam super incantata . Imi placea ploaia . Am traversat in pasi de dans ,chiar daca soferul se uita putin ciudat la mine. NU dansam, nu sunt chiar atat de nebuna , am topait in loc sa merg, apoi am inceput sa rad. Eu chiar ma credeam.. nu stiu. Defapt nu credeam nimic , eram FERICITA . Si pana la scara am cantat in soapta . Oricum nu era nimeni pe alee. MI-am dat seama ca asta inseamna fericirea , un moment in care simti ca plutesti , crezand ca toata lumea e a ta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

yo asa fac si pe strada.si la scoala k doar styy:)))
nu ma intereseaza daca ma vede cineva.important e sa nu pierd clipa.asa s-o prind chiar si de coada:))).

Tarina spunea...

ce fruuumos 8->
asa e cand esti fericit, chiar nu-ti mai pasa! :)