miercuri, 5 noiembrie 2008

Masti


Aveti prea multe masti . Imi pare bine ca s-a intamplat totul asa cum s-a intamplat . Da! imi pare bine ca ne-am certat  pentru ca imi pare bine ca v-am descoperit una din masti . ati fost si veti fi niste prefacuti  . nu am nevoie de prieteni prefacuti . am prietenii adevarati . prieteni alaturi de care am trecut prin momente frumoase. regret ca v-am considerat prieteni si v-am impartasit din secretele mele. acum cateva luni i-am spus unei fete ca eu nu imi fac prieteni dupa 2 saptamani, am spus ca imi ia mai mult timp sa cunosc acea persoana in asa fel incat sa o consider prietena. insa nu m-am gandit nicioadata ca persoane cu care iti petreci 7 ore din zi , dupa un an de zile  nu le poti considera prietene. Va amintiti de postarea Bff ? Pai daca stau sa ma gandesc sunt prea putini cei care i-am descris acolo. M-am inselat in privinta voastra intradevar.
Acum m-am gandit sa imi cumpar si eu o noua masca pe care sa o port doar atunci cand sunteti in preajma mea. 
Va doresc multi prieteni la fel cum ati fost si voi cu mine.

19 comentarii:

Rooxxyy spunea...

:*:*buh t apreciez mult pt ceea ce esti si pt taria de care dai dovada...varza mik ce esti:*...:D:*:x:x

Anonim spunea...

in primul rand imi place k vorbesti deschis cu noi k atunci la germana....nici nu stiu c sa iti mai zic....esti tare :))

Stefy spunea...

da... si mie imiplacea sa vorbesc deschis cu voi.. dar am ramas dezamagita din cauza acestor discutii...

Tarina spunea...

Cam asa sunt si eu de cateva zile...
Oamnei care nu merita nimic, dar totusi de ce oare suntem ramanem asa afectati in urma lor?
Cunosc sentimentele care misuna acum in interiorul tau, dar ei vor plati odata pentru toata falsitatea de care au dat dovada!

Anonim spunea...

Amin. Si nu in ultimul rand: Sa ne fie de bine, flacai! Anne bha, dar ma enerveaza ca tre' sa bag nu stiu ce cod. Dar lasa ca merge asa.

Anonim spunea...

te-am pus la blogroll bha

Anonim spunea...

si pe Nila

Anonim spunea...

Baga comm la mine

Anonim spunea...

Sa-ti pup eu piciorusele alea

Anonim spunea...

ti-a spart calculatorul?:))

Anonim spunea...

Sa stii ca mi-a placut de tine. Da.

Anonim spunea...

Eu eram acolo langa tine si pusesem mana pe umarul tau.

Anonim spunea...

Nu cred ca m-ai vazut dar eu observam picaturi de saliva pe fata lu' Sorin:))

Anonim spunea...

Mie imi venea sa rad, dar nu din rautate, pur si simplu creierul iti da un impuls d-asta handicapat in neuroni.

Anonim spunea...

Maine imi iau finetti la mine

Anonim spunea...

James bond e Nicu

Anonim spunea...

Ti-am zis ca atunci cand am timp iti dau commenturi multe.

Anonim spunea...

Nu uita expresia mea

Anonim spunea...

covor de commenturi