marți, 8 februarie 2011

un gol

Absenţa este în aceeaşi măsură un leac împotriva urii cât şi o armă împotriva iubirii.( Jean De La Fontaine)



Paradox : Absenţa este prezentă în mine.Sunt goală, dar totuşi în interiorul meu mistuie un amalgam de sentimente şi întrebări . Am zeci de întrebări fără răspunsuri. Defapt ştiu răspunsurile, însă îmi e prea frică să le înfrunt. Vreau să vorbesc despre asta , însă îmi e greu.

De ce noi mereu încercăm să aratăm celorlalţi că suntem puternici si niciodată nu recunoaştem partea sensibila ? Ne închidem în noi. Avem multe secrete de care câteodată chiar noi ne simţim străini. Îmi e frică. Vreau să mă simt împlinită . Vreau sa fiu fericită total. Vreau să am 24 de ore de fericire supremă, fericirea despre care citim in carţi . Nu mai vreau drame , nu vreau să mor cum au murit Ofelia şi Hamlet, Julieta şi Romeo... sunt sătulă de sacrificii. Vreau o zi perfectă . Atât. Apoi un Shakespeare poate să prefacă viaţa mea într-o dramă de succes care să placă tuturor.

Vreau să mă liniştesc , să găsesc pacea interioara, să mă detaşez de tot ce mă înconjoara şi când revin să ştiu ce urmează să fac.





Vreau să ne îndragostim din nou şi
să simtim că asta e tot ce vroiam.
Vreau sa trăiesc.

2 comentarii:

Dianna spunea...

foarte frumos spus.
cam asa ma simt si eu acum.

Mihaela spunea...

nice pic