marți, 10 februarie 2009

Pentru tine.

Azi am decis sa iti declar adevarul . Sunt dependenta. Am aflat asta dupa ce in urma cu 1 an si 3 luni am inceput sa consum , dar nu am vrut sa iti spun nicioadata. Drogul meu a fost intotdeauna si inca este … un Amestec…un Amestec destul de puternic .Nu te speria . .Amestecul consta in parfumul pielii tale , saliva ta care imi umezeste buzele atunci cand ma saruti , atingerea ta , si glasul tau . Tot timpul am nevoie de acest Amestec. Daca nu il primesc raman fara miros, buzele mi se usuca , corpul tremura si in timpane nu aud nimic . Asa mi-am dat seama ca sunt dependenta . Dependenta de tine , dependenta de iubirea ta .

Te iubesc !

4 comentarii:

giuly spunea...

foarte frumos :D

Stefy spunea...

plus inca 2 ani . deci da 3 ani si un pic :)

Anne spunea...

Toti suntem dependenti de iubire:X
Si uneori asta inseamna suferinta. De cele mai multe ori. Poate exista suferinta buna sau suferinta rea.

masajeroticbrasov spunea...

ma speriasem . credeam ca esti dependenta de altceva
las` ca trece