duminică, 14 decembrie 2008

Soni


o carte de Andrei Ruse .
Cea mai buna carte pe care am citit-o . Eram fascinata de ea si inca sunt . Dupa ce am terminat-o de citit m-am gandit intruna la ea .

Soni e o tipa care invinge "viermele " ( boala) din ea. Reuseste sa TRAIASCA asa cum am trebui cu totii sa traim. Sa iesim din tiparele astea prosteti . Am inteles ca trebuie sa traiesc orice clipa , sa abuzez de fiecare secunda , de fiecare moment din viata mea. Sa fac tot ce vrea sa fac in acel moment. Sa Taiesc. Trebuie sa traim cu adevarat ! Sa fim fericiti.

Nu uitati ca nu suntem nemuritori. Odata tot vom murii . Si nu va ganditi ca acest odata e prea departe ! Nu amanati un lucru care vreti sa il faceti pentru ca "moartea e prea departe de tine " . Traieste asa cum simti !

Multumesc Andrei Ruse ! Multumesc Soni !

2 comentarii:

magnifique spunea...

Si eu am citit cartea de curand! Mi se pare geniala:x... Citind-o am realizat ink o data k trebuie sa traiesk fiecare zi ca si cum ar fi ultima.

Anonim spunea...

cu placere si mersi si eu :)