vineri, 24 octombrie 2008

Parfum de iarna



Dupa ce ma trezesc deschid geamul si il simt cum ma atinge. Imi mangaie obrajii si imi saruta buzele uscate .Un fior ma cuprinde odata cu imbratisarea lui si simt ca plutesc . Parca pentru o clipa am fost furata pe taramul puritatii .Acolo te simti iubit chiar daca totul in jurul tau e pustiu, fara chip de om . Dar el apare si te face sa simti natura , sa iti dai seama ca viata trebuie traita cu fiecare secunda care trece . Probabil il simti si tu in fiecare dimineata, in fiecare seara cand se apropie de tine . Pe mine ma insoteste mereu cand ma intorc seara singura acasa. Ma tine de mana si ma pupa continuu pe obraji , iar asta ma face sa inrosesc . Cand ajung acasa , ma saruta de noapte buna si imi promite ca dimineata ma va astepta la geam

Un comentariu:

Crocodila spunea...

ooo dar ce se vede la apus?:))))
poeata din stefy rasare la apus:>.
pentru ca ea e speciala.hai pa.baaa...imi place.frumos.:x.